محل تبلیغات شما

 

چطور هر کالایی را به راحتی در دیوار بفروشیم؟

  • چطور هر کالایی را به راحتی در دیوار بفروشیم؟

  • موضوع : اقتصاد
  • فرمت اصلی فایل : pdf
  • تعداد صفحات : 26
  • حجم فایل: 1.09 mb



 

  • قیمت : 14900

    خرید و دانلود

آیا برای شما هم اتفاق افتاده که بعد از انتشار آگهی در سایت دیوار ، بازدید آگهی شما بسیار کمتر از حد انتظارتان باشد؟

آیا شده که برای فروش چیزی در دیوار آگهی ثبت کرده باشید ولی حتی یک پیامک یا تماس برای خرید دریافت نکرده باشید؟

و یا اینکه افراد زیادی بواسطه آگهی شما در دیوار با شما تماس گرفته باشند اما محصولتان را نخریده باشند؟

 

 

چطور با استفاده از سایت دیوار محصولاتمان را بفروشیم؟

برای کسب درآمد از دیوار چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

 

 

یکی از مهمترین دلایل فروش نرفتن محصولات و کالاهای شما در دیوار این است که نکات کلیدی را در زمان انتشار آگهی و یا بعد از تماس مشتری رعایت نمی کنید.

در این آموزش نکاتی را به شما خواهیم گفت که با رعایت آن ها می توانید بازدید آگهیتان را افزایش بدهید و به آسانی در دیوار برای محصولاتتان مشتری جذب کنید.

 

بخش هایی از محتوای این فایل:

یک آگهی در سایت دیوار از سه بخش اصلی تشکیل شده که شامل ، عنوان آگهی ، تصویر آگهی و توضیحات آگهی می باشد که در بخش اول این فایل ، هر کدام از این موارد را بررسی می کنیم و نکاتی را برای هرچه بهتر شدن آگهی به شما خواهیم آموخت.

در ادامه به بررسی 4 نکته مهم خواهیم پرداخت که اگر درست اجرا شود ، می تواند باعث به ثمر نشستن زحمات شما در تولید آگهی شود و اگر به اشتباه اجرا شود ، تمام زحمات شما را به هدر خواهد داد.

وقتی به یک تبلیغ نگاه می کنید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند چیست؟ آیا در وهله اول، به حرف ها و نوشته ها نگاه می‌کنید؟ قطعا نه!
اگر شما مثل عموم مردم باشید، اولین چیزی که توجه شما را در یک آگهی تبلیغاتی به خود جلب می‌کند، تصویر موجود در آگهی خواهد بود. بیشتر اوقات یک عکس، سرنوشت آگهی تبلیغاتی را تعیین می کند و افراد با توجه به کیفیت و قابل توجه بودن تصویر، به سایر اجزاء تبلیغ نگاه و توجه می کنند.
تصویر استفاده شده باید چشم نواز، سرگرم کننده و جذاب باشد. یک تصویر تبلیغاتی نباید فقط توجه مشتری را جلب کند، بلکه باید بتواند مشتری را متقاعد کند که به این کالا نیاز دارد!

در محتوای این فایل به چند نکته کلیدی برای تاثیرگذاری بیشتر تصاویر اشاره می کنیم.

. تا اینجا با سه بخش عنوان ، تصویر و توضیح آگهی آشنا شدیم که این سه بخش نقش اساسی در فروش محصول در دیوار را برعهده دارند اما در ادامه به بررسی 4 نکته مهم خواهیم پرداخت که اگر درست اجرا شود ، می تواند باعث به ثمر نشستن زحمات شما در تولید آگهی شود و اگر به اشتباه اجرا شود ، تمام زحمات شما را به هدر خواهد داد.

و

-----------

 

در زمان انتشار آگهی در سایت دیوار ، با رعایت نکاتی کلیدی ای که در این فایل آموزش داده شده ، تاثیرات مثبت آن را خواهید دید.

 

برای دریافت این نکات مهم و تاثیرگذار ، روی دکمه "خرید و دانلود" در پایین همین صفحه کلیک کنید.

بلافصله پس از پرداخت به صفحه دانلود منتقل می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید.

 

  • قیمت : 14900

    خرید و دانلود

 

 

بیشترین خرید و فروش در دیوار
تو دیوار چی بفروشم
بهترین زمان تبلیغات در دیوار
آمار بازدید سایت دیوار
پرفروش ترین های دیوار
وسایل پر فروش در دیوار
ترفند آگهی تکراری در دیوار
دلالی در دیوار


دانلود تحقیق , پروژه و مقاله

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها